Vnitřní režim dne je určen pouze rámcově, průběžně je přizpůsobován podle plánovaných aktivit vyplývajících z třídního plánu či aktuální situace v MŠ a je přizpůsobován tak, aby byly uspokojeny potřeby dětí při současném optimálním zachování zásad psychohygieny a pedagogických zásad.
6.30 – 8.45 spontánní hra dětí, nabídka individuálních i skupinových aktivit
8.45 – 9.00 ranní cvičení
9.00 – 9.30 hygiena, ranní svačina, při níž je stejně jako při obědě kladen důraz na kulturu společného stolování a pomoc dětí při prostírání
9.30 – 12.00 řízené činnosti individuální, skupinové i frontální vyplývající z třídního plánu, pobyt venku, kde je opět ponechán prostor pro spontánní aktivity dětí
12.00 – 13.00 hygiena, příprava na oběd, oběd, hygiena a příprava na odpolední odpočinek, odchod dětí po obědě
13.00 – 14.30 odpolední odpočinek na lehátkách v ložnicích, děti se převlékají do pyžam; nejstarší děti při odpočinku poslouchají četbu učitelky nebo pohádky na kazetách a CD, střídavě tento čas tráví v zájmových kroužcích a při výuce angličtiny
14.30 – 15.15 hygiena, tělovýchovná chvilka, příprava na svačinu, svačina
15.15 – 17.00 nabídka individuálních a skupinových činností, prostor pro spontánní hru ve třídě nebo na zahradě, odchod dětí z mateřské školy